سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا | بهترین و بروزترین سایت برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی غمگین و شاد

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا | بهترین و بروزترین سایت برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی غمگین و شاد

دانلود آهنگ غمگین یادم میاد از علی ارشدی


 

دانلود آهنگ غمگین یادم میاد از علی ارشدی

دانلود آهنگ جدید یادم میاد از علی ارشدی با لینک مستقیم از پارلین موزیک به همراه دانلود سایر آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی | متن آهنگ یادم میاد از علی ارشدی

 دانلود آهنگ جدید یادم میاد از علی ارشدی

دانلود آهنگ یادم میاد از علی ارشدی,دانلود آهنگ کاشکی بیای ببینی مثله همیشه تنهام,دانلود ترانه یادم میاد از علی ارشدی,دانلود آهنگ یادم میاد,دانلود آهنگ های جدید علی ارشدی,دانلود آهنگ یادم میاد با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید یادم میاد با صدای علی ارشدی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام یادم میاد با لینک مستقیم ازپارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام حس تنهایی با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید کی میخوای برگردی از شهرام میرجلالی دانلود آهنگ جدید شهرام میرجلالی بنام کی میخوای برگردی با لینک مستقیم از پارلین موزیک دانلود آهنگ جدید کی میخوای برگردی از شهرام میرجلالی با لینک مستقیم | دانلود ترانه با سکوتت دلمو خون کردی منو دیوونه ی بارون کردی|متن آهنگ کی میخوای برگردی ترانه : محمد کاظمی , آهنگ و تنظیم : بهنام کریمی , تنظیم : آرش پاکزاد دانلود آهنگ کی میخوای برگردی از شهرام میرجلالی,دانلود آهنگ کی میخوای برگردی,دانلود ترانه کی میخوای برگردی,دانلود آهنگ کی میخوای برگردی از شهرام میرجلایی,دانلود آهنگ های جدید شهرام میرجلالی,متن آهنگ کی میخوای برگردی از شهرام میرجلایی

ترانه : عبدالجبار کاکایی , آهنگ : محمد ناظمی , تنظیم : محمد ناظمی و امیرعلی زمانی

دانلود ترانه حس میکنم آرامشه این لحظه از من نیست,متن آهنگ حس تنهایی از امیرعلی زمانی,دانلود آهنگ حس تنهایی از امیرعلی زمانی,دانلود آهنگ حس تنهایی,دانلود ترانه حس تنهایی,دانلود آهنگ حس تنهایی با لینک مستقیم,دانلود ترانه حس تنهایی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید امیرعلی زمانی

دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی با لینک مستقیم | دانلود ترانه حس میکنم آرامشه این لحظه از من نیست + متن آهنگ حس تنهایی با صدای امیرعلی زمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام حس تنهایی :

حس میکنم آرامشه این لحظه از من نیست

آواز میخونم تو دنیایی که اصلا نیست

حاله خوشی دارم مثه فانوس اما حیف

تکلیفه من با این شبه آشفته روشن نیست

هستی ولی لمسه تو ممکن نیست با رویا

هستی ولی این حسه نامعلوم بودن نیست

ترکم نکن حس میکنم فردا برام دیره دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی با من بمون اینجا بجز جایه تو با من نیست قلبی که بی تو چشم انتظاره وقتی نباشی تاریکه دنیام آروم نداره دنیایه بی تو آرامشه این سردرگمی باش بیداریو خواب من از عطر تو سرشاره دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام حس تنهایی با لینک مستقیم از پارلین موزیک ترانه : عبدالجبار کاکایی , آهنگ : محمد ناظمی , تنظیم : محمد ناظمی و امیرعلی زمانی دانلود ترانه حس میکنم آرامشه این لحظه از من نیست,متن آهنگ حس تنهایی از امیرعلی زمانی,دانلود آهنگ حس تنهایی از امیرعلی زمانی,دانلود آهنگ حس تنهایی,دانلود ترانه حس تنهایی,دانلود آهنگ حس تنهایی با لینک مستقیم,دانلود ترانه حس تنهایی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید امیرعلی زمانی دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی با لینک مستقیم | دانلود ترانه حس میکنم آرامشه این لحظه از من نیست + متن آهنگ حس تنهایی با صدای امیرعلی زمانی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام حس تنهایی : حس میکنم آرامشه این لحظه از من نیست آواز میخونم تو دنیایی که اصلا نیست حاله خوشی دارم مثه فانوس اما حیف تکلیفه من با این شبه آشفته روشن نیست هستی ولی لمسه تو ممکن نیست با رویا هستی ولی این حسه نامعلوم بودن نیست ترکم نکن حس میکنم فردا برام دیره دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی با من بمون اینجا بجز جایه تو با من نیست قلبی که بی تو چشم انتظاره وقتی نباشی تاریکه دنیام آروم نداره دنیایه بی تو آرامشه این سردرگمی باش بیداریو خواب من از عطر تو سرشاره میخوابمو رویایه تو تا صبح بیداره تکرار میشه اسم تو رو شیشه ی قلبم بارونه یکریزی که شب تا صبح میباره دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی قلبی که بی تو چشم انتظاره وقتی نباشی تاریکه دنیام آروم نداره دنیایه بی تو آرامشه این سردرگمی باش دانلود آهنگ جدید نباشی از محمد معین دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و غمگین از محمد معین قمی بنام نباشی با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید نباشی از محمد معین با لینک مستقیم از پارلین موزیک | دانلود ترانه و آهنگ همه زندگیمی نذار شک کنم به این حس خوبه پر از سادگی + متن آهنگ نباشی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … دانلود آهنگ نباشی از محمد معین,دانلود آهنگ آهنگ همه زندگیمی نذار شک کنم به این حس خوبه پر از سادگی,دانلود آهنگ جدید نباشی,دانلود ترانه جدید نباشی,دانلود آهنگ جدید نباشی از محمد معین,دانلود آهنگ های جدید محمد معین,دانلود ترانه های جدید محمد معین,دانلود آهنگ نباشی با صدای محمد معین,دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ جدید نباشی از محمد معین همه زندگیمی نذار شک کنم به این حس خوبه پر از سادگی ببین بسته جونم به چشمای تو به این عاشقیو به این تازگی همه زندگیمی و من عاشقم همه زندگیمی و دیوونه ام دانلود آهنگ های جدید محمد معین همه جونمو عشقمو عمرمی میخوابمو رویایه تو تا صبح بیداره تکرار میشه اسم تو رو شیشه ی قلبم بارونه یکریزی که شب تا صبح میباره دانلود آهنگ جدید حس تنهایی از امیرعلی زمانی قلبی که بی تو چشم انتظاره وقتی نباشی تاریکه دنیام آروم نداره دنیایه بی تو آرامشه این سردرگمی باش ترانه سرا : نیلوفر حسینی خواه , آهنگ و تنظیم : حمید احدی میکس و مسترینگ : داریوش شهبازی , تهیه کننده و مدیر اجرایی : سید محمدجواد معینی برای دانلود آهنگ یادم میاد به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید علی ارشدی بنام یادم میاد : کاشکی بیای ببینی مثله همیشه تنهام با اون نگاهه آروم زل بزنی تو چشمام بگی هوامو داری هنوز برام میمیری به خاطره دله من حرفتو پس میگیری , حرفتو پس میگیری هنوزم صدات یادم میاد تا نگات یادم میاد خاطرات یادم میاد دانلود آهنگ های جدید علی ارشدی دیگه بسمه این گریه ها بسمه تنهاییا بسمه برگرد بیا بی طاقتم برگرد بیا دردو دلامو تا کی نگه دارم تو سینم گریه امون نمیده که خوابتو ببینم نباشی یه رویای وارونه ام دانلود آهنگ جدید نباشی از محمد معین از پارلین موزیک نذار فکر کنم عاشقی دردمه ببینم که قلبم کنارت کمه بمون تا بمونم بمون عشق من نباشی همه لحظه هام مبهمه نذار فکر کنم عاشقی دردمه ببینم که قلبم کنارت کمه بمون تا بمونم بمون عشق من نباشی همه لحظه هام مبهمه دانلود آهنگ جدید نباشی از محمد معین با لینک مستقیم تورو دیدمو قلب من زنده شد تموم وجودم برای تو شد نبودی نبودم رسیدی عزیز که بود و نبودم برای تو شد تورو دیدمو قلب من زنده شد تموم وجودم برای تو شد نبودی نبودم رسیدی عزیز که بود و نبودم برای تو شد نذار فکر کنم عاشقی دردمه دانلود آهنگ جدید نباشی از محمد معین از پارلین موزیک ببینم که قلبم کنارت کمه بمون تا بمونم بمون عشق من نباشی همه لحظه هام مبهمه برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید کی میخوای برگردی شهرام میر جلالی با سکوتت دلمو خون کردی منو دیوونه ی بارون کردی تو منو عاشق و مجنون کردی منو بدجوری پریشون کردی کی میخوای برگردی چشمای خیستو پنهون کردی منو بدجور پریشون کردی دانلود آهنگ جدید کی میخوای برگردی از شهرام میرجلالی کی میخوای برگردی بی تو زندگی بی معنا میشه آسمون اسیر ابرها میشه جز تو کی خبر داره از رازم برنگردی خودمم میبازم دیگه بسه دیگه برگرد دله تنگم.پره از درد گریه هامو همه دیدن دانلود آهنگ جدید کی میخوای برگردی از شهرام میرجلالی گریه ها رو بگیر از من دیگه بسه دیگه برگرد دله تنگم پره از درد گریه هامو همه دیدن گریه ها رو بگیر از من دانلود آهنگ جدید یادم میاد از علی ارشدی با لینک مستقیم  
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.