سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا | بهترین و بروزترین سایت برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی غمگین و شاد

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی کیانا | بهترین و بروزترین سایت برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی غمگین و شاد

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام دوست دارم


متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام دوست دارم :

دوست دارم میدونی که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

دانلود آهنگ غمگین جدید شبیه سازی یک مرد از علی صدر

همیشه در این گور در انتظار کوچ

هرچی گناه کردم بیا و حاشا کن

خدا گمت کردم منو تو پیدا کن

فضای ساکت و سرد

اتاقی کوچک و تر

غروبی تلخ و دلگیر

شبیه سازی یک مرگ

سایت دانلود آهنگ جدید | بهترین رسان دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار | وب سایت دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی به همراه دانلود آهنگ جدید از حامد زمانی

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام عشقم

دانلود آهنگ جدید عشقم از امیر فرجام

دانلود آهنگ جدید عشقم از امیر فرجام با لینک مستقیم از سایت پارلین موزیک | دانلود آهنگ و ترانه جدید عشقم با صدای امیر فرجام به همراه متن آهنگ عشقم

دانلود آهنگ عشقم از امیر فرجام,دانلود آهنگ عشقم,دانلود ترانه عشقم,دانلود آهنگ جدید عشقم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید امیر فرجام,دانلود آهنگ امیر فرجام عشقم,دانلود آهنگ کنار تو نفس نفس بارون میگیره این دلم,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید عشقم از امیر فرجام

تو که هستی دلم قرصه

دلم با بودنت دیگه ازت چیزی نمیپرسه

عشقم با تو من هر جا که بری

تو چشای من از دنیا سری

عشقم با نگات آرومه دلم

این روزا من فقط از تو پرم

دوست دارم میدونی که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

دانلود آهنگ جدید دوست دارم از احمدرضا شهریاری از پارلین موزیک

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

این بازیه زمونست آخه منم جوونم همه میگن دیوونست اینو خودم میدونم

همه میدونن که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

متن آهنگ جدید سامان آراسته بنام آینده

پس انداز محدود احساسمو دارم صرف برگشتنت میکنم

تو آینده ایده آل منی برات عشق و اینده مو میکشم

همش زیر لب از تو میگم ولی نمی پرسه جز تو کسی دردمو

تو می شناسی دیوونگی های این تپش های دردآور قلبمو

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست تو اینده این دل عاشقی

تپش هامو وقف چشات میکنم تو از هرکسی بیشتر لایقی

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست

همه میدونن که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده

دانلود آهنگ جدید آینده از سامان آراسته

تو اینده این دل عاشقی تپش هامو وقف چشات میکنم

تو از هرکسی بیشتر لایقی

همه زندگیمو گذاشتم به پات همه زندگیم شد فدای چشات

چقدر خوبه این حس و حال دلم که حتی میتونه بمیره به جات

نگاه تو سر فصل خوشبختیه چشمات بزار عشقمو حس کنم

همه سهمم از زنده بودن تویی چشای قشنگ تو باعث شدن

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست تو اینده این دل عاشقی

تپش هامو وقف چشات میکنم تو از هرکسی بیشتر لایقی

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست

تو اینده این دل عاشقی تپش هامو وقف چشات میکنم

تو از هرکسی بیشتر لایقی

دانلود آهنگ آینده از سامان آراسته,دانلود آهنگ پس انداز محدود احساسمو دارم صرف برگشتنت میکنم,دانلود آهنگ تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست,دانلود آهنگ آینده,دانلود ترانه آینده از سامان آراسته,دانلود آهنگ های جدید سامان آراسته,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ آینده از سامان آراسته,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید سامانه آراسته بنام آینده

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام عشقم با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ غمگین عشقم از امیر فرجام با دو کیفیت متفاوت از پارلین موزیک

متن آهنگ جدید امیر فرجام بنام عشقم :

کنار تو نفس نفس بارون میگیره این دلم

وقتی تو باشی غمی ندارم

عجب عاشق شدن خوبه

چون احساسی به تو دارم

عشقم تو باشی آرومه حالم

چه قدر خوبه که تو هستی

چه قدر خوبه تو رو دارم

دلبسته باشی تمومه کارم

چه قدر حال دلم خوبه

دانلود آهنگ جدید عشقم از امیر فرجام

به تو بدحجوری دل دادم

هر جا تو باشی من پا میذارم

عشقم با تو من هر جا که بری

تو چشای من از دنیا سری

عشقم با نگات آرومه دلم

این روزا من فقط از تو پرم

چه قدر این زندگی خوبه تو وقتایی که میخندم

بدون تا آخر عمرم به این علاقه پابندم کنار تو چه آرومم

دانلود آهنگ جدید شبیه سازی یک مرد از علی صدر

Ali-Sadr-Shabihsazie-Yek-Mard

دانلود آهنگ جدید از علی صدر بنام شبیه سازی یک مرد با لینک مستقیم از پارلین موزیک

ترانه و آهنگ: علی صدر , گیتار کلاسیک: محمدرضا شیجونی , ویولن: عرفان پاشا

برای دانلود آهنگ شبیه سازی یک کرد به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید شبیه سازی یک مرد از علی صدر با لینک مستقیم از پارلین موزیک | دانلود آهنگ و ترانه جدید شبیه سازی یک مرد از علی صدر به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید سامان آراسته بنام آینده با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید آینده از سامان آراسته

دانلود آهنگ جدید سامان آراسته بنام آینده با لینک مستقیم از پارلین موزیک

آهنگ و میکس و مستر : سامان آراسته , ترانه : مهدی انصاری پور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ غمگین جدید علی صدر بنام شبیه سازی یک مرد با دو کیفیت متفاوت از سایت پارلین موزیک

متن آهنگ جدید شبیه سازی یک مرد از علی صدر

پر میزنه رو زندگی سایه شوم یک کلاغ

تنهایی بدون مرز

اینجا یه قبر بی چراغ

با وحشتی بی انتها

قبری که شیطان ساخته

بعد یه عمر بی بها

بعد یه عمر زودگذر

روح گناه آلودم رو پاک کن و از دنیا ببر

فقط گناه کردم تو این مسیر پوچ

دانلود آهنگ شبیه سازی یک مرد از علی صدر,دانلود آهنگ پر میزنه رو زندگی سایه شوم یک کلاغ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید علی صدر,دانلود آهنگ شبیه سازی یک مرد,متن آهنگ شبیه سازی یک مرد از علی صدر,دانلود ترانه شبیه سازی یک مرد,دانلود آهنگ شبیه سازی یک مرد با لینک مستقیم,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.